ATC-ZH B.V

Alphons diepenbrockhof 37C 2551 KG Den Haag Tel:070-2050251

Arts

Arts > Voor invoer Nieuwe aanvraag/Herhaalrecept/Stoprecept  via ARTSEN DASHBOARD klik hier

Vanaf 17-4-2023 is uw gebruikersnaam veranderd naar uw ziekenhuis e-mailadres. Ondervindt u problemen bij het inloggen neem dan contact op met de ZHAS; 070-2050251. Uw wachtwoord is hetzelfde gebleven.

Arts > Handleiding voor invoer via Dashboard klik hier

Mocht u hulp nodig hebben dan kunt u bellen met 070-2050251.

 


Toediening Prolia via de ZHAS. Met trots presenteren wij u het volgende artikel;

https://rdcu.be/cBkOB


Medicatie momenteel aan te vragen via de ZHAS naast de overgehevelde medicatie;

Aranesp
Bosentan
Eligard
Faslodex
Gamunex
Lucrin
Metoject
Neorecormon
Neulasta
Neupogen
Nplate
Pamorelin
Prolia
Sandostatine LAR
Somatuline Autosolution
Xgeva
Zoladex
Zoledroninezuur

U kunt ZHAS zorg digitaal aanvragen via Inloggen arts/Dashboard
of indien van toepassing per fax dmv het verzenden van het bijbehorende formulier te kiezen via de knop FORMULIEREN

Vraag & antwoord

Het inloggen in het electronisch voorschrijven lukt niet.

Neemt u bij inlogproblemen contact op met de apothekersassistente van de ZHAS. Telefoonnummer: 070-2050251

Hoe snel kan de verpleegkundige ingezet worden ?

De ZHAS neemt binnen 24 uur na ontvangst van de aanvraag telefonisch contact op met de patient . De ZHAS hanteert de startdatum van het recept. Uiterlijk binnen 5 werkdagen zal de verpleegkundige haar consult afleggen . Bij verpleegkundige zorg zal de verpleegkundige van de ZHAS de medicatie meenemen.

Leveren van de medicatie zonder inzet verpleegkundige. Wanneer ligt het medicijn klaar voor de patiënt?

Twee werkdagen na uw digitale aanvraag zal het medicijn bij de huisapotheek van de patiënt worden bezorgd door de AHZ. Het tijdstip van bezorgen is routeafhankelijk. Patiënten kunnen het beste aan het einde van de dag de medicatie afhalen.

Mocht u een SPOED recept hebben, neemt u dan zsm contact op met de ZHAS. U kunt dit op meerdere manieren doen: Telefonisch of per e-mail info@zhas.nl

Hoe weet de ZHAS dat mijn patiënt tijdelijk geen levering van medicatie hoeft te krijgen of geheel moet stoppen met de medicatie?

Dat horen wij graag ZSM van u. U kunt dit op meerdere manieren aan ons doorgeven. Onze voorkeur gaat uit naar het invoeren van een STOPBERICHT in het patientensysteem. Mocht u niet in de gelegenheid zijn dit digitaal aan ons door te geven dan kunt u bellen met de ZHAS tijdens kantooruren (09.00-17.30 uur) of ons mailen via info@zhas.nl.

Mocht het doorgeven onverhoopt niet zijn gedaan door u, dan weet u intussen dat de ZHAS 1 week voor de beoogde levering van het medicijn contact opneemt met de patiënt. In dit telefoongesprek zal de ZHAS-medewerker nagaan of de patiënt door moet gaan met zijn of haar medicatie en dus een volgende levering moet worden geplaatst.

Waar kan ik naar toe met mijn vragen?

U kunt ons bellen tijdens kantooruren. Buiten kantooruren kunt u, in geval van SPOED, hetzelfde nummer draaien. Luistert u de automatische beantwoorder geheel af. U wordt verwezen naar een bereikbaar mobiel nummer.

Tevens kunt u ons een e-mail sturen: info@zhas.nl of via beveiligde mail ; zhas@ezorg.nl

Wie krijg ik aan de telefoon bij de ZHAS?

Bij de ZHAS werkt in de backoffice een team van secretaresses en apothekersassistenten. De telefoon wordt door beide disciplines beantwoord tijdens onze kantooruren. Kijkt u tevens op deze site onder “medewerkers” voor een overzicht van alle ZHAS-medewerkers, functie en werkdagen.


Informatie voor de voorschrijvers

Informatie voor de patient

Artsenverklaringen kunt u vinden op:  www.znformulieren.nl